HITNE INTERVENCIJE


Vrlo često se događa da se problemi sa vodovodnim ili kanalizacionim sistemom u objektima različite namene i strukture događaju baš u vreme kada nisu otvoreni vodoinstalaterski servisi.

Čak se ne tako retko događa i i da dođe do pucanja cevi, na primer, onda kada u tom prostoru nema nikoga, pa problem postane još nezgodni. Ali, na svu sreću, hitne intervencije će izvršiti dežurni vodoinstalater, praktično kad god je to klijentima potrebno.

U tom smislu svako od njih bi trebalo da bude potpuno rasterećen, ma koliko to delovalo nezgodno u datoj situaciji, prosto zato što će vodoinstalateri konkretni stambeni, poslovni ili bilo koji drugi objekat da posete kad god je to neophodno i da bilo koji problem, koji se odnosi na ometanje funkcionisanja vodovodnog ili kanalizacionog sistema, u najkraćem mogućem roku reše.

 

Koje sve hitne intervencije vrši dežurni vodoinstalater?

Najpre da razjasnimo da kada se pominju hitne intervencije, dežurni vodoinstalater zapravo vrši sve one usluge, koje i inače vrši po zahtevu i potrebi u toku svog radnog vremena.

Praktično govoreći, jedina razlika jeste u tome što konkretne usluge on vrši nakon završenog radnog vremena, odnosno u toku večeri i noći, a u danima od ponedeljka do petka, to jest za vreme radne sedmice.

Takođe će hitne intervencije dežurni vodoinstalater da izvrši i u dane vikenda, ali i za vreme bilo kog praznika.

Praktično rečeno, kad god klijent ima za time potrebu.

U načelu, većina vodoinstalaterskih servisa praktikuje da hitne intervencije, dežurni vodoinstalater naplaćuje prema cenovniku, koji nije potpuno isti kao i onaj koji se koristi kada te usluge vrši u toku svog radnog vremena, već se radi o cenovniku koji je za nijansu viši od njega.

Da ne bi bilo nikakve zabune, klijenti moraju da budu blagovremeno upoznati sa svim tim detaljima.

Kako dežurni vodoinstalater vrši hitne intervencije?

Kao i kada se različite usluge vrše u toku uobičajenog radnog vremena, tako isto i kada su u pitanju hitne intervencije, dežurni vodoinstalater najpre mora da izađe na teren, odnosno da objekat u kome je nastao problem sa funkcionisanjem vodovodnog ili kanalizacionog sistema u što kraćem roku posete.

Zapravo je to najbitniji korak, prosto zato što on mora na licu mesta da izvrši detekciju problema, odnosno da utvrdi šta se dogodilo u konkretnom prostoru i shodno tome da donese odluku o tome na koji način će da izvrši ili otpušavanje sudopere ili otpušavanje odvoda na tuš kabini, zatim odgušenje wc šolje i generalno odgušenje kanalizacije ili zamenu ventila, odnosno bilo koju drugu uslugu, koja ima za cilj uspostavljanje optimalnog funkcionisanja kako vodovodnog sistema u određenom stambenom, poslovnom ili u objektu neke druge namene, tako isto i kanalizacionog.

Upravo zato i jeste vrlo važno da svaki klijent čim primeti da postoji određena poteškoća u jednom od ta dva sistema, bez obzira koliko mu ona delovala bezazleno, u najkraćem mogućem roku kontaktira vodoinstalaterski servis i precizira kada će dežurni vodoinstalater moći da izađe na teren, odnosno da poseti konkretni objekat.

Na licu mesta će biti izvršene hitne intervencije po potrebi, a dežurni vodoinstalater će svakako da se potrudi da to bude u najkraćem mogućem roku nakon što ga klijent bude kontaktirao i obavestio o tome da u njegovom životnom ili u radnom prostoru postoji  određeni problem.

Mail za reklamacije: vodomen12@gmail.com | tijana.bosiocic96@gmail.com | mlaznicavoda@gmail.com